Obchodní podmínky Upečeno na dědině

Účinnost: od 3. 10. 2025

I. Základní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Upečeno na dědině s.r.o.
IČ: 22183698
Sídlo / provozovna pro výdej: Kyžlířov 35, 753 62 Potštát
E-mail: upecenonadedine@gmail.com

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a osoby, která uzavírá kupní smlouvu prostřednictvím online prodejní stránky (SimpleShop) na dodávku cukrářských výrobků – vánočního cukroví (dále jen „kupující“). Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce.

II. Informace o zboží a cenách

  1. Informace o zboží (druhy cukroví, gramáž, složení, alergeny) a ceny jsou uvedeny u jednotlivých položek na prodejní stránce. Ceny jsou v Kč a zahrnují daně a poplatky dle platných předpisů.
  2. Prezentace zboží má informativní charakter; prodávající není povinen uzavřít smlouvu k zobrazenému zboží v případě vyprodání kapacity.
  3. Slevy a akce nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.

III. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Kupující provádí objednávku vyplněním objednávkového formuláře na prodejní stránce (SimpleShop), bez povinné registrace.
  2. Před odesláním může kupující zkontrolovat a měnit vložené údaje. Objednávku odešle kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“ a potvrzením seznámení s těmito podmínkami.
  3. Po odeslání obdrží kupující automatické potvrzení přijetí na e-mail. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení přijetí objednávky prodávajícím (zpravidla automat po úspěšné platbě / zadání platby).
  4. V případě zjevné chyby v ceně (např. zjevně chybné číslo) není prodávající povinen dodat za chybnou cenu; bezodkladně navrhne kupujícímu správnou cenu. Smlouva je v takovém případě uzavřena až přijetím opravené nabídky kupujícím.

IV. Zákaznický účet

Objednávku lze provést bez registrace. Pokud si kupující účet vytvoří, je povinen udržovat údaje aktuální a chránit přístupové údaje. Prodávající může účet zrušit při porušení povinností či neaktivitě; dostupnost účtu může být omezena z důvodu údržby.

V. Platební podmínky a předání zboží

  1. Způsoby úhrady:
    • Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího: 6583347379/0800 (ČSOB) – IBAN: CZ20 0800 0000 0065 8334 7379, BIC/SWIFT: GIBACZPX.
    • Online platební kartou přes platební bránu GP webpay (Global Payments).
  2. U bezhotovostní platby převodem je kupní cena splatná bezodkladně po objednání (pokyny k platbě přijdou e-mailem). U platby kartou probíhá úhrada online při dokončení objednávky.
  3. Předání zboží: výhradně osobní odběr v provozovně prodávajícího na adrese Kyžlířov 35, 753 62 Potštát v čase a dni zvoleném v objednávce. Zboží není zasíláno dopravcem.
  4. Kupující je povinen zboží v dohodnutém termínu převzít. Nepřevezme-li zboží v potvrzeném čase a dni, může prodávající po marném pokusu o předání odstoupit od smlouvy; nárok na náhradu vzniklých nákladů tím není dotčen.
  5. Daňový doklad (faktura) je zasílán na e-mail kupujícího uvedený v objednávce.

VI. Odstoupení od smlouvy (potraviny)

  1. Na cukrářské výrobky podléhající rychlé zkáze se vztahuje výjimka dle § 1837 písm. d) občanského zákoníku – kupující nemá právo na odstoupení do 14 dnů bez udání důvodu.
  2. Objednávku lze stornovat do začátku výroby oznámením na e-mail prodávajícího; po zahájení výroby již storno není možné.

VII. Práva z vadného plnění (reklamace)

  1. Při osobním převzetí je kupující povinen zboží zkontrolovat (množství, druh, zjevný stav). Zjevné vady je nutno uplatnit ihned při převzetí.
  2. U potravin podléhajících rychlé zkáze lze reklamaci uplatnit bezodkladně po zjištění vady, nejpozději v den převzetí; po uplynutí doby minimální trvanlivosti / data spotřeby nelze vady uplatnit.
  3. V případě uznané vady má kupující právo zejména na přiměřenou slevu nebo výměnu (pokud to povaha a kapacita umožní). Peněžité plnění se vrací bez zbytečného odkladu.
  4. Reklamaci lze uplatnit osobně v provozovně nebo e-mailem na upecenonadedine@gmail.com. Prodávající vyřídí reklamaci bezodkladně, nejpozději do 30 dnů, není-li dohodnuto jinak.

VIII. Doručování

Vzájemná korespondence probíhá primárně elektronicky – kupující na e-mail prodávajícího uvedený v čl. I., prodávající na e-mail kupujícího z objednávky.

IX. Osobní údaje

Prodávající zpracovává osobní údaje za účelem vyřízení objednávky, účetnictví a plnění právních povinností. Obchodní sdělení (newsletter) může zasílat pouze, pokud s tím kupující souhlasil nebo pokud se jedná o obdobné zboží. Každý e-mail obsahuje jednoduchou možnost odhlášení. Podrobnosti jsou uvedeny v zásadách ochrany osobních údajů dostupných na prodejní stránce.

X. Mimosoudní řešení sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, https://adr.coi.cz/cs.

XI. Závěrečná ustanovení

  1. Právní vztahy se řídí právem České republiky.
  2. Prodávající není vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  3. Obsah prodejní stránky (fotografie, texty, receptury) je chráněn právem duševního vlastnictví; jakékoliv užití je možné jen se souhlasem prodávajícího.
  4. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována v elektronické podobě a není veřejně přístupná.
  5. Prodávající je oprávněn tyto obchodní podmínky měnit; pro konkrétní nákup platí verze účinná v okamžiku objednání.