Obchodní podmínky Upečeno na dědině
Účinnost: od 3. 10. 2025
I. Základní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Upečeno na dědině s.r.o.
IČ: 22183698
Sídlo / provozovna pro výdej: Kyžlířov 35, 753 62 Potštát
E-mail: upecenonadedine@gmail.com
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a osoby, která uzavírá kupní smlouvu prostřednictvím online prodejní stránky (SimpleShop) na dodávku cukrářských výrobků – vánočního cukroví (dále jen „kupující“). Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce.
II. Informace o zboží a cenách
- Informace o zboží (druhy cukroví, gramáž, složení, alergeny) a ceny jsou uvedeny u jednotlivých položek na prodejní stránce. Ceny jsou v Kč a zahrnují daně a poplatky dle platných předpisů.
- Prezentace zboží má informativní charakter; prodávající není povinen uzavřít smlouvu k zobrazenému zboží v případě vyprodání kapacity.
- Slevy a akce nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.
III. Objednávka a uzavření smlouvy
- Kupující provádí objednávku vyplněním objednávkového formuláře na prodejní stránce (SimpleShop), bez povinné registrace.
- Před odesláním může kupující zkontrolovat a měnit vložené údaje. Objednávku odešle kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“ a potvrzením seznámení s těmito podmínkami.
- Po odeslání obdrží kupující automatické potvrzení přijetí na e-mail. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení přijetí objednávky prodávajícím (zpravidla automat po úspěšné platbě / zadání platby).
- V případě zjevné chyby v ceně (např. zjevně chybné číslo) není prodávající povinen dodat za chybnou cenu; bezodkladně navrhne kupujícímu správnou cenu. Smlouva je v takovém případě uzavřena až přijetím opravené nabídky kupujícím.
IV. Zákaznický účet
Objednávku lze provést bez registrace. Pokud si kupující účet vytvoří, je povinen udržovat údaje aktuální a chránit přístupové údaje. Prodávající může účet zrušit při porušení povinností či neaktivitě; dostupnost účtu může být omezena z důvodu údržby.
V. Platební podmínky a předání zboží
- Způsoby úhrady:
- Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího: 6583347379/0800 (ČSOB) – IBAN: CZ20 0800 0000 0065 8334 7379, BIC/SWIFT: GIBACZPX.
- Online platební kartou přes platební bránu GP webpay (Global Payments).
- U bezhotovostní platby převodem je kupní cena splatná bezodkladně po objednání (pokyny k platbě přijdou e-mailem). U platby kartou probíhá úhrada online při dokončení objednávky.
- Předání zboží: výhradně osobní odběr v provozovně prodávajícího na adrese Kyžlířov 35, 753 62 Potštát v čase a dni zvoleném v objednávce. Zboží není zasíláno dopravcem.
- Kupující je povinen zboží v dohodnutém termínu převzít. Nepřevezme-li zboží v potvrzeném čase a dni, může prodávající po marném pokusu o předání odstoupit od smlouvy; nárok na náhradu vzniklých nákladů tím není dotčen.
- Daňový doklad (faktura) je zasílán na e-mail kupujícího uvedený v objednávce.
VI. Odstoupení od smlouvy (potraviny)
- Na cukrářské výrobky podléhající rychlé zkáze se vztahuje výjimka dle § 1837 písm. d) občanského zákoníku – kupující nemá právo na odstoupení do 14 dnů bez udání důvodu.
- Objednávku lze stornovat do začátku výroby oznámením na e-mail prodávajícího; po zahájení výroby již storno není možné.
VII. Práva z vadného plnění (reklamace)
- Při osobním převzetí je kupující povinen zboží zkontrolovat (množství, druh, zjevný stav). Zjevné vady je nutno uplatnit ihned při převzetí.
- U potravin podléhajících rychlé zkáze lze reklamaci uplatnit bezodkladně po zjištění vady, nejpozději v den převzetí; po uplynutí doby minimální trvanlivosti / data spotřeby nelze vady uplatnit.
- V případě uznané vady má kupující právo zejména na přiměřenou slevu nebo výměnu (pokud to povaha a kapacita umožní). Peněžité plnění se vrací bez zbytečného odkladu.
- Reklamaci lze uplatnit osobně v provozovně nebo e-mailem na upecenonadedine@gmail.com. Prodávající vyřídí reklamaci bezodkladně, nejpozději do 30 dnů, není-li dohodnuto jinak.
VIII. Doručování
Vzájemná korespondence probíhá primárně elektronicky – kupující na e-mail prodávajícího uvedený v čl. I., prodávající na e-mail kupujícího z objednávky.
IX. Osobní údaje
Prodávající zpracovává osobní údaje za účelem vyřízení objednávky, účetnictví a plnění právních povinností. Obchodní sdělení (newsletter) může zasílat pouze, pokud s tím kupující souhlasil nebo pokud se jedná o obdobné zboží. Každý e-mail obsahuje jednoduchou možnost odhlášení. Podrobnosti jsou uvedeny v zásadách ochrany osobních údajů dostupných na prodejní stránce.
X. Mimosoudní řešení sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, https://adr.coi.cz/cs.
XI. Závěrečná ustanovení
- Právní vztahy se řídí právem České republiky.
- Prodávající není vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
- Obsah prodejní stránky (fotografie, texty, receptury) je chráněn právem duševního vlastnictví; jakékoliv užití je možné jen se souhlasem prodávajícího.
- Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována v elektronické podobě a není veřejně přístupná.
- Prodávající je oprávněn tyto obchodní podmínky měnit; pro konkrétní nákup platí verze účinná v okamžiku objednání.